30.9.07

Sorpresa en Ourense



Noite fria. Praza do Correxidor. Café Cultural Auriense. Dous amigos. Guadi e Guille. Espido. Local cheo. Moitas caras coñecidas. Comeza a música. Guille impresionante. Guadi tímida, toca o seu pelo. Dice que xoga na casa. Penso que ela é de Cedeira. Tarareo. Non sabía que o meu subconsciente gardara todas estas palabras e melodías. Unha canción tras outra. Auga. Quentase o hambiente. Chega o final. Non. Faltan os bises. Sorpresa. Miña nai, miña naiciña.... Emocionante. Agora canto, non tarareo. Precioso. Ainda que non o pareza, era a miña primeira vez.

"Quixera contarche como sobrevivir
Darche o remedio para sempre sorrir
Ai quixera sentir que esta noite vas a vir
E o vento do sul que me trae a paz."

. Espido. Canción "Quixera"

2 comentarios:

Anónimo dijo...

que ven o pasas!! por certo, sinto contradecirte, pero as miñas fontes din que guadi e de cedeira; a guille non o situamos. aproveito para despedirme.bicos

chiculateira dijo...

querid@ anónim@, sei que é de Cedeira, pero penso que está moi vencellada a Ourense. Polas cousas que dixo no concerto. Espero que me escribas e nos podamos tomar algo por ahí para discutir esta e outras cuestións. Bicos de chiculate.