24.9.07

HAIRSPRAY. Preparados para bailar.



Cando o sábado, entrei na sala do cine e sentei na miña butaca numerada, rodeada de adolescentes ruidosas, non pensei que o que ía ver me transportaría a miña mocidade. Ante os meus ollos tiña unha película 100% musical, que me provocaba saltar do meu asento para bailar e cantar. Solo unha historia un pouco infantil de cor de rosa podía interrompir a maxia evocadora de Grease.
Un murmullo recorreu a sala cando na pantalla saliu o ídolo das novas xeracións, Zac Efron, que me chegou a sorprender, pero o mellor foi ver a Michelle Pfeiffer, Cristopher Walken, John Travolta e Queen Latifah cantar o mesmo tempo que facían coreografías, tamén destacar a protagonista Nikki Blonsky.



Ambientada nos anos 60, este musical, remake da cinta do mesmo nome, dirixida por John Waters en 1988, conta como unha moza leva a cabo o seu soño de bailar nun show televisivo da época, sen importarlle non estar dentro dos cánones da cadea. Pero non vos vou contar mais, merece a pena ir o cine a vela. Xa me contaredes se saídes bailando e cantando.

. Titulo Original: Hairspray
. Género: Comedia Musical
. Nacionalidad: USA
. Año: 2007
. Director: Adam Shankman
. Guion: Leslie Dixon
. Reparto: John Travolta, Queen Latifah, Michelle Pfeiffer,
Christopher Walken, Zac Efron, Brittany Snow,
Amanda Bynes, James Marsden, Elijah Kelley,
Allison Janney, Nikki Blonsky

No hay comentarios: